עגילי זהב הבחירה הנכונה בשבילך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
עגילי זהב

בשנת 2008 רשות העתיקות מצאה בחפירות בירושלים עגילי זהב , שגילם מוערך ביותר מ- 2,000 שנה, שלפי מנהל החפירה באתר נשמרו בצורה מעוררת התפעלות. פרט זה מספר לנו שעגילים היו איתנו מאז ומעולם, וכבר אז היו, ככל הנראה, גם עגילי זהב צמודים, שנשים נהגו להתגאות בהם ולענוד אותם לכל אירוע וגם במהלך חיי היום יום. אז איך בוחרים עגילי זהב צמודים שיתאימו לכל אירוע? כל הפרטים במאמר הבא. 

הם היו איתנו כבר לפני 2,000 שנה. ההוכחה לכך נמצאה בשנת 2008, אז רשות העתיקות מצאה בחפירות בירושלים עגילי זהב שנשמרו בצורה מופתית. עוד הרבה לפני שנשים אימצו את העגילים, היו אלו דווקא הגברים שענדו אותם כדי להראות חגיגיים, בעיקר בני המעמד הגבוה, כדי לסמן את  המעמד שלהם. 

עם השנים התפתחו סוגי העגילים השונים ונשים התחילו להעדיף עגילי זהב צמודים על פני עגילים אחרים, כדי לתת בולטות לבגדים ולא לפנים עצמן. 

איך לבחור עגילי זהב צמודים שיתאימו לפנים

כמו כל דבר, גם בעגילים אפשר למצוא מספר סוגים: מעגילים תלויים, עגילי חישוק, עגילי צ'ארם ועד עגילי זהב צמודים, שמגיעים בשלל עיצובים. מבנה הפנים וצבע השיער והעיניים משחקים תפקיד חשוב בבחירת עגילים, כדי ליצור את הרושם הטוב ביותר. אחרי הכל, הפנים הם אלו שמקבלים את רוב תשומת הלב במפגש ראשוני וכדאי ליצור את הרושם הראשוני הטוב ביותר. עגלים לא נכונים עלולים לפגוע ברושם הזה. 

לכן חשוב גם לבחור את העגילים בהתאם לסגנון הלבוש. לסגנון צנוע יתאימו יותר עגילי זהב צמודים, מאשר עגילי חישוק, שמושכים יותר צומת לב. אם זאת פעם ראשונה שאת מזמינה עגילים בסגנון צמוד, כדאי לקחת יעוץ מקצועי כדי להתאים אותם לסגנון הלבוש והפנים.

לקנות עגילי זהב צמודים ולצאת מרוצה מהקנייה

מאחר והם מתאימים לכל אירוע וגם ליום יום, קל יחסית לבחור עגילי זהב צמודים ולצאת מרוצה מהקנייה. עם זאת, חשוב לקנות ממקום איכותי, שמספק אחריות על כך שהעגילים אכן עשויים זהב בקראט המובטח וגם שירות תיקונים אחרי הקנייה, כדי לדעת שאם קורה משהו יש לך על מי לסמוך. 

כיום קל מאוד להזמין עגילי זהב צמודים באינטרנט, תמיד רצוי לשים לב לפרטים הקטנים, לבדוק את גודל  העגילים, לוודא שאיכות העגילים והגימור הכי טובים שיש ולהתייעץ עם הצוות שלנו שישמח לענות על כל שאלה שלכם.

לסיכום, למרות כל החידושים והאופנות השונות, עגילי זהב צמודים היו איתנו כבר לפני 2,000 שנה ואפילו יותר מכך, כאשר בתקופה ההיא גברים נהגו לענוד אותם כדי לסמל את המעמד שלהם. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של עגילי זהב צמודים המתאימים לכל אירוע וגם ליום יום, כאשר רוצים מראה ייצוגי.